21 maj 2016

Hjärnan går i 200km/h

Klockan är snart midnatt, det är dags att sova, slappna av, drömma sig bort...
Vem fan försöker jag lura?!

Så fort huvudet når kudden och all elektronik slås av, ljuset är släckt och man B Ö R sova, börjar min hjärna arbeta i 200km/h och kan helt enkelt inte bli tyst. 
Jag kan ha hela diskussioner med mig själv, komma på grymma idéer och allt. Igår natt kom Jah till och med på en helt grym idé för reklamfilmer åt Jämtlands Gymnasium - vinklar, ljus ALLT!

Så arbetar hjärnan, hela tiden, i flera timmar. Oftast tar det 2-3 timmar att bara somna, även fast jag var dödstrött innan jag la mig. Vad fan ska man göra?
Sömntabletterna får inte tas längre, och jag tror inte jag klarar mig utan dem. Jag behöver sömn. Nu. Pronto. 

Gah. Blir galen på mig själv. Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar